Evet ben denemiştim. İlk başta emzirme hortumu bulamadım bayramdı medikaller kapalıydı, serum hortumuyla denedim, geniş olmasına rağmen içti bebeğim. Sonra emzirme hortumu aldım onunla da denedim o şekilde de içti. Göğüse yerleştirip bebeğin vakumlayacağı pozisyona getirmek biraz zaman alıyor ama o ayarı tutturunca da emiyor bebek.