Ben normal doğum yaptım doğumdan sonra iki ay sorma falan adet gördüm hep gecikmeli hatırladığım kadarıyla aralığın 2 de oldum sonra ocağın 18 de oldum ama Şubat olmadım hiç kızlar marta girdik bekliyorum hala eşim hep korundu kılıfla zaten çok ilişkide olmadı iki üç kere yani emziriyorum da sizce gebelik varmıdır yoksa emzirdiğim için mi olmamışımdır nolur bi akıl verin kızım 6 aylık daha 😭😭