Kuzular bebişim 3 ay 10 günlük gündüzleri 40 dk uyuyor ve 1 saat uyanık kalamıyor mızmızlanıyor ağlıyor ilk 30 bazen 40 dk iyi sonra zor tutuyorum arada 2 saat uyuduğu oluyor yine aynı… He şöyle bir şey de var ağlıyor uyutmaya çalışıyorum kucakta gezerek uyuyor en az 20 dk bazen çok çok fazla uyutmaya çalışıyorum ben bir şeyi yanlış mı yapıyorum ? Uykusunun böyle erken gelmesi normal mi