13 aylık oğlum çok hareketli gündüz zor uyuyor o uyuyunca heyecanlanıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum bişey yapamadan uyanıyor evim çocuk olan bi ev gibi. Temiz ama dağınık. Gelecek gidecek misafir felan pek önemsemiyorum. Evimi görmeye değil beni görmeye geliyorlar. Öyle çok can sıkacak orda burda dağınık diyecek insanları zaten kabul etmiyorum. Kendime de vakit ayıramıyorum anca eşim geldiğinde bi duş alabiliyorum. Yemek yaparken bi leğen içine bi kaç parça plastik kaşık, bardak, pasta süsleme malzemeleri felan koyuyorum yanımda onlarla oyalanıyor. Bulaşıkta aynı şekilde. Ev süpürürken peşimde dolanıyor bazen kucağımda süpürge açıyorum. Zaten dağınıklık hiç bitmiyor burayı toplarken arkamdan orası dağılıyor. Saldım artık ben ya 😅 umarım 2 yıl sonra felan biraz aklı erince biraz daha rahat olurum 😍