alptoyyy bende altli üstlu oturuyorum su ayrı onu bilmiyorum ama elektrik bir bizde geçen hafta ayırtmak için elektrikçi çağırdık herseyi yaptiricak adam eve deprem sigortasız istediler sonrasında kimlik fotokopisi tapunun resmi vs vs bide saatte önemliymis yani saat içeri alınmazsa daha pahalıya patlıyomus biz toplamda 4 bine ayirttik