Kızım 3 ay 7 günlük dün rota aşısı yaptırdık çok huzursuzlandı gece uyuyamadı baya ağladı. Calpol verdim biraz sakinlesti. Saat 12 de uyudu gece birkaç defa kalkti uğraştım uyuttum. Sabah her zamanki saatinde kalktı ilk uykusunu 2 saat uyudu kucağımda yerine yatirdim 10 dk sonra uyandı. 1 saat oynadık tekrar uyuttum 12 bucukta. O zamandan beri uyuyor biraz kucağımda uyudu yine bir ara uyandı acıktı emzirdim tekrar uyudu. Aşıdan dolayı mi böyle uyuyor aceba uyandırmalı mıyım? 😔🤔