Kızlar oglum 9,5 aylık doktoru da artık blenderı azalt dedi bende yemeğini blender az yaparak verdim taneliydi pütürlü yani normalde bir kaseye yakın yerdi ama yarım kase anca yedi ve normalde 15 dk da yer 30 dk sürdü yemesi annem de diyor cocuk çok yesin blender yap yazın pütürlüye alışır diyor çıldırmak üzereyim bana bir akıl verin Allah aşkına 🤦🏻♀️🤦🏻♀️