merhab kızlar ,
Kızım şuan 4 aylık 8 aylık iken işe başlamam gerekiyor şuan ücretsiz izindeyim . Normalde annem bakacaktı kızıma ama çok inat yapıyor annem benim söylediklerimin hep tersine yapıyor . Benimde aklım kızımda kalıyor . Sürekli ay yoruldum ben böyle çocuk görmedim diyip benim bebekliğimle kıyaslıyor benimde zoruma gidiyor . Doğumdan beri evdeyim tek bakıyorum çocuğuma çok bunaldım . Annem böyle yapınca üzülüyorum . Oturup konuştum benim istediğim gibi bakılsın istiyorum dedim . Ben kendi bildiğimi yaparım çocuk bakmadım mı hiç diyor ? Üzülüyorum beni çok zora sokuyor yada ben mi çok abartıyorum acaba diyorum içimden ? ilk çocuğum diye biraz büyütüyor muyum acaba ? Ne düşüneceğimi şaşırdım ya anneme bırakacağım işe başlayacağım yada işten çıkıp ben bakacağım . Aynı durumda olan var mı tüm fikirlere açığım ..