Normalde bebeğim inanılmaz hareketli saniye yerinde hareketsiz durmayan ve güleç bı çocuk mizacına göre. 2 gündür oğlumu taniyamiyorum. Aşırı mızmız inatçı herşeye ağlayan bir çocuk öldü birde sürekli uyumak istiyor. 10 y 10 günlük bugün normalde günde 2 kez uyutuyorum herzaman ki gibi ama şimdi erkenden uykusu geliyor. Üst ve alt ön iki dişi çıktı. Üst yan diş geliyor, böyle halsizlik yapar mı? Bir de ilk 4 dişte hiçbir sıkıntı yaşamadık. Birşeyi mi var acaba ya😓