Kızlar 23 aylık kızım 2 ay önceden memeden kestim ve odasını ayırdım. Son 10 güne kadar falan uyanınca ağlıyordu yatağında bekliyordu yanına gidip uyutuyordum ama son zamanlarda uyanıp sessiz sedasız odamıza gelip yanıma yatmaya çalışıyor her seferinde kaldırıp odasına geri götürüyorum uyuyana kadar yanında yatıyorum ama gecede en az 2 3 kere uyanıp bunu yapıyor. uyurken yakamı tutma davranışı geliştirdi yakamı tutmadan uyumuyor bağırıyor ağlıyor tutamayınca. Bir de gün içinde tişörtümün yakasını sürekli ısırıyor neden böyle olur ki başına gelen var mı memeden ayrılmayla ilgili bir problem sanırım ama nasıl başa çıkabilirim bu durumla acaba?