denizbs Merhabalar 1 ay sonra iznim doluyor. Bebeğim 6.5 aylık olacak bıraktığımda. Kreş mi daha iyi bakıcı mı? Sizler ne yapıyorsunu ne kadar fiyatlar ödüyorsunuz?
elifiii denizbs 2,5-3 yasına kadar bakıcı, sonrası kreş gibi daha iyi oluyor kendini güvenli hissetmesi düzenini öğrenmesi açısından.