emation55 Bebeğim doğduğundan beri yorgun bitkin her yerim ağrıyor hiç enerjim yok bebeğim büyüdü ama uykusu hala berbat bide uykusuzluk beni mahvediyo enerjim bitik kullandığınız bi takviye var mı iyi gelebilecek
Kubra27 emation55 bebek emZiriyorsanız vitamin eksiliği olabiliyor ben şuan kan ve vitamin hapları kullanıyorum iyi geliyor bana önceden halsiz bitkindim
Deletedmom_49 emation55 ben hamileliğimden beri kullanıyorum decavit multivitamin. Emzirdigim süre boyunca da kullanıcam. Hamdolsun daha iyiyim oğlumun hiperaktifligine gore
emation55 Kubra27 tahlil yaptırdım sadece d vitamini eksik çıktı doktor ilaç yazdı ama ondada bi fayda görmedim