Lila_aras Bebegim 5 ay 14 günlük 2 3 güne maması bitecek 0-6 ay kullanıyorum şimdi alcagım mamayı 6 Aydan mı almalıyım
Zeyfur38 Lila_aras toplu almıyorsanız 1 den devam edin bende 3 gün sonra 6 aylık olacak bitince 2 numara alcam