Didem4957 canım hiç endişe etme bebekler hafif atlatıyor tabi dikkat et ama korkma bi iki gün ateş olur şurup ver yükselmesin yAni bol bol emzir en iyi gelen o maske tak emzirirken uzak tut kendinden biraz bizde aynı zamanda olduk biraz ateş halsizlik nefes almada zorlandı ama bi gün sürdü çok şükür 🙏🏻