Geçen sene oğlum 3bucuk aylıktı tuttum , Allah nasip ederse bu sene de tutmayı düşünüyorum. Çok şükür sütümü etkilemiyor zaten şu an herşeyi yiyor 13 aylık. Ben biraz sarsılıyorum hem çocuk hem yemek hem emzirme ama olsun , senede sadece bir ay geliyor Mübarek Ramazan 🌺 onu da kaciramam şahsen 🥰