lilbabymom Kızlar selam. Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak, ben hala regl olmadım. Normal mi yoksa bir Dr görünmeli miyim 👀 sizler ne zaman oldunuz ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm lilbabymom 1 seneye kadar normal. Ben ilkinde 45 günlükken oldum. İkicide 3 aylıkken. Ama regl olmamak sıkıntı gerçekten. Dört gözle bekledim
OmerNevra lilbabymom merhaba benim bebeğim bir hafta sonra 9 aylık olacak dün lekelenmeye başladım 😌 geliyor gelmekte olan 🙈 daha normal yani doktorlar 1 seneye kadar hatta 18 aya kadar normal kabul ediyor aktif emziren annelerde