Bulunduğum ilçede sular dehşet kireçli bulaşıklarım ne yapsam temiz olmuyo bardakların üzeri pütürlü pütürlü hep. Geçenlerde porçöz döktüm makinenin içine şu çaydanlığın dibine döktüklerimizden miiiiiis gibi yıkamış pırıl pırıl. Hep ondan döksem bı zararı olur mu acaba parlatıcı kullanımıyorum onun yerine sirke kullanıyorum. Bu porçözü sürekli kullansam bı zararı olur mu makineye siz neler kullanıyorsunuz valla bıktım ben