Elifmoms Kızım 4ay 20 günlük 2 3 tane çorap giydiriyorum patik yads patikli alt oluyor bazen ne kadar ne giydirsemde ayakları hep buz gibi. Daha küçük rahatsız eder diye de külotlu çorap falan giydirmedim hiç ne yapsam niye sürekli soğuk ayakları anlamadım 😔
Lulemom Elifmoms bebeklerin elleri ayakları soğuk olur zaten. Kan dolaşımı henğx yetişkinler gibi değil. Göğüsüne ve sırtına bak sıcaksa üşümüyordur
iremceren Elifmoms bebeklern eli ayağı soğk olur üşüme belirtisi değildr üşüdüğünü boyun ense kısmı ve göğüsten anlarsnz
Aliaslan1 Elifmoms dolaşımı henüz tam oluşmadığı için elleri ve ayakları soğuk olur bu üşüdüğü anlamına gelmez hatta soğuk ve terli olduğunu farkederseniz bu sıcakladığı anlamına gelir. Ben tek çorap giydiriyorum gece de çorapsız yatıyor çok sıkı çorap giydirmeyin dolaşımı sıkıntıya girer bu sefer