Merhaba bayanlar başına gelen var mı 3 ay 10 günlük bebeğim var doğdu günden beri idrar kültüründe üreme var yoğunbakım da dahi yattı 3 aylık tedavi sürecine başladık bir bitiyor bir geri çıkıyor şuan ilaç tedavisinde olduğumuz halde yüne enfeksiyon ü var doktor bu sefer de her gün antibiyotik iğne verdi başına gelen var mı yardım edin lütfen nasıl geçireceğiz biz bu enfeksiyon u yavrumun bedeni yoruldu artık uykumuz kalmadı her gün iğne ile canını yaktırmak ağır geliyor psikolojikmen bana da çaresiz hissediyorum kendimi 😔😔😔