Pumpkinmommy Süt arttırma çabalarım devam ediyor. Çocuk doktorumuz motillium önerdi. Aslında reflü ilacı, bağırsak çalıştırıyor. Ve yan etki olarak prolaktin hormonunu tetikliyor. Sütü az olup da sonuç alan var mı?
Yeniaanne Pumpkinmommy anladım sıkma canını strese gelmez böyle şeyler solgar b12 kullandım bende bayağı faydası oldu tavsiye ederim
Pumpkinmommy Kuzucukumsu İkisi de aynı değil mi? Benim kuzenim dahiliye uzmanı. Hem o hem de pediatristim onayladi.
Uzaymekiii Pumpkinmommy kızımda kullanmıştım mide problemi nedeniyle kullanmıştım evet süt artışı yapıyor ama bırakınca süt eski ritmine dönüyor bende öyle olmuştu en azından. Yan etkileri de biraz fazla yine de kısa süreli denenebilir. Bildiğim kadarıyla süt için doktorlar da en fazla 7 gün kullanım öneriyorlar.
Kuzucukumsu Pumpkinmommy motilium da medpamid de mide ilacı ama doktorun dediğine göre motilium Fransa’da yan etkilerinden dolayı yasaklanmış bi ilaçmış. Sizin doktorunuz da onay vermiş bilemedim 🤷♀️