Balyanak_annesi yürümeye başlafığı zaman almıştım vicconun alırken evde 15 fkdan fazla giydirmeyin evde genelde ayakkabısız dolaşsın demişti öyle yaptım bende ilk başlarda içe doğru basıyordu ama zamanla düzeldi öğrendikçe yürüdükçe daha iyi kavrıyorlar nasıl yürümesi gerektiğini