Kizlar merhabalar 9 aylık bir kızım var kalp için kontrole gittiğimizde sol ventrikül hipertrofisi tanısı konuldu yani sol kalp kası kalınlaşması var imiş henüz herhangi bir ilaca baslanmadi bir ay sonraya tekrar muayne verdiler bu hastalık nedir geçici bir hastalık mı yoksa ömür boyu devam eden bir hastalık mı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum doktora sorduğumda henüz bir yorum yapamam önümüzdeki ay görüşelim dedi nedir bu hastalık yenebilir miyiz geçer mi kalır mı bilmiyorum çocuğum iyi olacak mı