Kızlar kızım 5 aylık dişi çıkmış alttan bi tane azıcık gözüküyo ama ellediğimde tırtık tırtık belli 🥰🥰🥰 çok mutlu oldum ya 🥰 şimdi ben jel ekstradan bişey kullanmadım bundan sonra kullanmam gerekiyomu. Çıkarkenmi sürülüyo çıktıktan sonramı. Bide zararlı diyenler olmuştu. Tecrübeleri anneler neredesiniz sesimi duyun 😅 çok heycanlandım yaaa