gulenadam benim bebeğimde de öyleydi, ittirince baş çıkmıyodu bende oynamıyodum, içe gömük biraz demişti doktoru, ben 50 günlükken sünnet ettirdim içinden beyaz beyaz minik şeyler çıktı az daha tıkayacakmış iyi ki yaptırmışsınız dediler, yapışıktı da. Sonrasında gömüklüğü geçti şimdi çok rahat.