Asilahmet Kızlar bal kabağı yapıcam fırında toz şekerim yok küp şeker kullansam olur mu acaba öyle yapan var mı hiç 🙂
Turunckafam Asilahmet ben geçen kurabiye hamuru bile kattım mikserde pudra şekeri gibi oldu bişi de olmadi canimm🥰
Emsal04 Asilahmet bende küp sekeri blendirdan geçirip yaptım bir defa ama aksilik bicaklariniz kırılırsa maliyeti daha yüksek