Kızlar doğum yapalı bugün 3 ay 20 gün oldu. Normal doğum yaptım. Sorun şu ki benim ilk günden beri kanamam devam ediyor. Bazen 2 ya da 2 gün kesiliyor. Ya da çok az geliyor. Sonra birden artıyor. Yani toplam 110 gündür kanamam bitmedi. Doktora gittim rahimde parça unutulmamış rahim kendini toparlamış her şey normal dedi dotor. Enfeksiyon tahlili için kan aldı o da temiz çıktı. Çok nadir bu durum görülebilir dedi o kadar. Ben çok şaşkınım. Bir türlü bitmeyen kanama beni de etkiliyor. Bu durumu yaşayan var mı