tazebiirannee bizim doktorumuzun anlaşmalı fotoğrafçıları vardı bir kaç tane instagramdan takibe almıştım hepsini son anda bu olsun dedik yaptırdık ama ne çok memnunum ne değilim 😂 yani şöyle 3 konsept vardı kendileri belirlemişler hiç bize sormadılar ben daha fazla seçenek arasından kendim seçmek isterdim. Çekim olarak güzeldi ama albüm çok geç teslim edildi. Kızım 20 günlükken çekim yaptırdık 4.5 aylık oldu yeni teslim aldık albümü. Ondada kapağı pek beğenmedim 😂 Onun dışında enerjisi yüksek, iletişimi iyi biri. İnstagramdan inceleyin siz yinede herkesin deneyimi ve beklentisi farklı olabilir tabi 🌸