Kızlar yardımcı olur musunuz ya ne yapmam lazım bilmiyorum şu belden vurulan iğne beni perişan etti sezaryen dışında da daha önce 2 kez başka ameliyat olmuştum o igne vurulmuştu bana .
Yani 26 yaşındayım ve 3 kez belden iğne yemiş durumdayım. Sirtim çok kötü bebeğimin altını açarken bile tutuluyor . Bebeğim 3 aylık olacak artık onu taşıma bile zorlanıyorum. Ne yapmam lazım 🥺😭😭
Var mı benle aynı durumda olan ?