Merhaba ben de süt alerjisi diyeti yaptım.Doktorumuz bana süt ve bütün süt ürünlerini yasaklamıştı bebeğim çok gazlı bebek oldugu için.Yoğurt,peynir,tereyağı vs. Buna ek olarak bana yumurta,dana eti,kuruyemiş,çilek,şarküteri,paketli gıdalar bunları da yasakladı alerjen besinler olduğu için.Bizim kan testimiz negatif çıktı ama bebek küçük olduğu için yalancı negatif çıkabilir dedi doktorumuz diyete devam ettirdi.Şimdi yavaş yavaş deneye deneye bazılarını yemeye başladım.