dmert Merhaba arkadaşlar beyin cerrahisinde yoğun bakımda yatan hastamız var bir haftadır yatıyorum herhangi bir ücret alıyorlar mı üniversite hastanesi hem bilgisi olan var mı
Aliaslan1 dmert yoğun bakımlarda yatak ücreti alınmıyor diye biliyorum. Ben sana üniversite hastanesinde hemşireyim çalıştığım kurumda öyle oluyor
dmert Aliaslan1 Teşekkür ederim peki ameliyata profosor girdi ondan ne kadar alıyorlar servise çıkarsa inşallah ozaman aliniyrmu ücret
Aliaslan1 dmert her hoca farklı ücret alır bilmiyorum onu bizde 90 liraydı günlük yatak ücreti ama her hastane farklıdır