Asyasya Merhaba benim oğluma da 15 aylıkken uyaran eksikliği dendi. Konuşmada sorun yoktu ama işaret parmağıyla gösterme yoktu, kaba motor becerileri ve ince motor gerideydi. Ortak dikkat bozuktu. Komut alıyordu ama tam değildi. Ekranı tamamen kestik. Şimdi 19 aylık ve her şey yoluna girdi. Ekranı kesin. Evi düzenleyin. Oyuncaklarını amacına uygun oynatın. Mümkün olunca ortamı sadeleştirin. Bol bol oyun oynayın. Duyusal etkinlikler ince kaba motor etkinlikleri yapın. Bol bol kitap okuyun. Olur hepsi inşallah 🙏🏻