Songena19 Bebeğim 3aylik ve dökülmem başladı azda olsa engelleyecek ve saçı agirlsatirmayan bir şampuan var mı restorex kullanıyordum ama saçımı çok yaglandirdi başka bir şampuan kullanmak istiyorum -
busraysm Songena19 Rahik-i Mahtum adlı markaya bi bakin isterseniz instagramdan. Ben birkaç ürününü aldim icerikleri tertemiz olduğu için tercih ettim. Memnun kaldım. Sampuanini da istedim bugün gelcek henüz deneyemesem de memnuniyeti çok umarım siz de memnun kalırsınız 😊
hilalibrahimkartalms Songena19 syos kullanıyorum memnunum canım birde urban care nin saç kremi kullaniyorum tavsiye ederim