Merhaba , yarın çapa da randevumuz var ama belki bilen gören vardır. Saatler geçmek bilmiyor çok korkuyorum varmı başına gelen. Bebeğimin tek tarafı bazen kızarıyor karnından itibaren kıpkırmızı morumsu oluyor ağrı sızısı olmuyo ağlaması falan yok ama kıpkırmızı oluyor bir tarafı sadece hiç böyle birşey gördünüz müü