Rzgrmrv93 Arkadaşlar 32 günlük bebeğimin gaz problemi var bir çay kaşığı rezene vermemde bi sakınca varmı veren varmı aranızda problem yaratıyor mu
AslanDeniz Rzgrmrv93 ben demlıyorum kendıme ondan ılıyınca gece uyurken 3 cay kaşığı verıyorum 38 günlüğüz kendımde 2 bardak ıcıyorum hergun
EmineAyan Rzgrmrv93 ben veriyordum, kızım 2 aylık hala veriyorum, çok faydasını gördüm. Ama hergün değil gün aşırı vermelisin, vücut alışınca etki etmiyor
Gzdymn Merhaba , benimde oğlum 45 günlük dün aksam gaz sancısı yüzünden ağlamaktan bir hal oldu mecbur acile gittik başka birsey mi var diye 😕 dr sadece gaz sancısı dedi.. karnına ve ayaklarını ılık zeytinyağla masaj yap ve bir iki kaşık rezene cayı ver dedi. Ben humananın kimyonlu rezene çayını içiyordum onu verebileceğimi söyledi.. verdik ve dün gece rahat uyudu baya gazını çıkardı..
buse1928 Rzgrmrv93 bence vermeyin aktarlardan tatlı elma yağı alın ayaklarına ve göbeğine masaj yapın bakın nasıl pırtlıyor 🙂
AslanDeniz Rzgrmrv93 yok uyku düzene çok güzel oldu hatta doktorda ver dedı . Gazı uykusu emmesı bır problemımız kalmadı çok şükür
FundaR Benim oğlumun arada koliği tutuyor ve sadece rezene çayıyla sakinleştirebiliyorum. 1 haftalıkken 1 çay kaşığı vermiştim bir seferinde şimdi 2 ayımız dolmak üzere neredeyse her akşam 10cc yakın içiriyorum. Onu da gece uykusuna geçmeden veriyorum en fazla 3-3,5 saat uyuyor sonra acıktığı için uyanıyor. Humana kimyonlu rezeneden yapıyorum kendimde içiyorum. Fakat hazır suyu kaynatıp ondan yapıyorum.
Lena FundaR Erkek çocuklara ada çayı ve rezene verilmesi çok tavsiye edilmiyor kadınlık hormonu salgılatıyor demişlerdi emin değilim ama bi araştırın isterseniz
Aselzade Bizimde 40mız yeni çıktı günde bi kaç yudum rezene veryorum omzuma alıp sırtını sıvazlayıp pıt pıt vuruyorum sırtına, üstten rahat çıkartıyor gazını verin bence
ssulesevimlii Rzgrmrv93 ben veriyordum bi kac cay kasigi 2 aylik olunca falan dr 30 yada 50 cc gunde 2 defa verebilirsin dedi. Ama bize alerji ysptigi icin vermiyorum suan.
Asyaveannesi Rzgrmrv93 bende veriyorum benim de bebeğim 35 günlük hem kendim içiyorum hemde 4 5 çay kaşığı ona da veriyorum inanılmaz rahatlatıyor ve gazını çok güzel çıkartıyor doktorunuz da ver demişse bence bir sakınca yok deneyin
Rzgrmrv93 Asyaveannesi 4-5 kaşık cok olmuyormu bizimki 1 çay kasıgıyla bütün gece uyudu ☺️ Hemsireye sordum sende iç bebegede ver dedi☺️
Mom120 Hem kendiniz icin hem de bebeginize icirin günde 2-3 sefer birer cay kasigi. Ancak aktarlardan almayin bebekler icin olan rezene caylarindan alina. Sürekli vermeyin bir süre sonra etki alamazsiniz☺️
Deletedmom444 Rzgrmrv93 gaz problemine en iyi çözüm sıcak tutmak Çocuğunuz ev sıcak tuttum sıcağı alıştırmayın diyorlar ama mecbur ben sıcağı alıştırmayın diye ben sardım hep Bizde çok sorun yaşardık ama ben sürekli battaniyesini eksik etmedim
Rzgrmrv93 Deletedmom444 inanın gaz yapacak hicbisey yemiyoeum yattıgı odanın doğalgazı acık rezene içiyorum ama neden oluyo gaz anlamıyorum uyurken bile ıkınıyo bazen