Nolurbisakinles Egeberk 1.5 bardağa 2 konur . Ama önceden yarım saat sıcak tuzlu suda beklet iki damla da limon sık
Ommalik 1 buçuk bardak Pirince 2 bardak su koyarım. Fazla koyunca lapa olur bu şekilde tane tane oluyor. Birde yağını az koymamak laizm o zaman da lapa oluyor
Minikmanti Egeberk ben Baldo pirince 1 e 1bucuk su koyuyorm ve onceden sıcak suyla ıslıyorum. Hıc kötü olmadı buzamana kadar 1 bucuga 3 koyman gerekir benm hesabımla
Minikmanti Minikmanti herkes 1 bucuğa 2 demiş ama benim pilavım tam kıvamında olur hep tane tane… Bıde baya bı kavururum ben suyunu koymadan once