Zeynepnazinannesi benimki de öyle :( ağlıyorum İnan’ın çok bunaldım 2.5 aydır deniyorum sabır kalmadı blw filan hepsini denedim hiç bi şekilde yemiyo yani meyve filan da yemiyo tükendim İnanın dün eşimle de tartıştım sen yedir filan diye zamanla iyice yıpratıyo sadece emiyo belki zorla bi çay kaşığı bi şey yiyordur azıcık da su