Merhabalar hepinize kolay gelsin 😌 benim oğlum 14 aylık 3 gündür hiçbirsey asla yemiyor hem emiyordu hemde günde 3-4 kere mama veriyodum yemekte yiyodu özellikle çorba ve yoğurt severek yerdi bir and 3 gündür ağzına mama dahil hiçbirsey sürmüyor ağzını sıkıyor açmıyor. Ama emiyor sürekli sebebi neden anlamadım başına gelen var mı 3 günde çok yiprandim çok üzülüyorum aç kalıyor diye neler yaptım yok yemiyor lütfen başına bu aylarda gelen varsa yazsın bir teselliye şuan muhtacım 😥🙏