Merhaba herkese bi sorum olacak özellikle tecrübeli olan annelerin yardımına ihtiyacım var. Oğlum 7 buçuk aylık. Sünneti hatalı olduğu için duzeltme yapılacak. Doktor genel anestezi vereceğini söyledi. Ve 6 saat açlık olması gerekli dedi. Genel anesteziden korkuyorum açıkçası kaldırabilir mi diye. Hem de uzun süre ac kalması falan nasıl olacak hiç bilmiyorum. Lütfen yardım edin inanın 1 haftadır nasıl olacak diye düşünüp duruyorum. Genel anestezi yaptirmaliyim. İşlem yarım saat sürecek dediği için daha iyi olur dedi doktor ama ben çok endişeliyim 😢