Vaveylaaa ayy. Resmen bensiniz!🤦🏻♀️ Asla doymuyorum. Canım sürekli yemek, tatlı, pasta kurabiye istiyor. Önceden dal gibi zayıf bir kadındım, şimdi resmen dombiliyim 🥲 9 kilo fazlam var. Doğumdan sonra önce kilo verdim, sonra kilo vermem durdu, üstüne kilo aldım 🤦🏻♀️ Çaresi ekmeği, şekerli şerbetli paketli şeyleri tüketmemek. Bunun aşırı farkındayım ama yazarken yemekten sonra yiyeceğim tatlıyı düşünüyorum. Galiba çare diyetisyen 🤦🏻♀️