Zahide97 Merhabalar ben önce emzirip sonra gazını alıp daha sonra altını değiştirip yatıyorum ama bazı kişiler önce altını değiştirip yapıyormuş Sizler nasıl yapıyorsunuz
Nolurbisakinles Zahide97 evet önce altını değiş emzirip gazını almışsın tam mayısıp yatacak çocuk altını acıyon hop uyku kaçıyor
kuzey-21 Zahide97 aslında önce altını alsanız sonra emzirseniz. Gazını alırken bebekler genelde uyuyor direkt yatağına koyarsınız. Sizin için daha rahat olur. Gaz aldığınıza göre küçüktür daha bebeğiniz onun için söylüyorum. Yoksa büyüdüğün de farketmez bence ☺️
Teemo07 Zahide97 genelde emzirdikten sonra alt açınca kusma ihtimalleri oluyor. Altını değil, emzir, gazını al.. Ondan sonra miiss gibi uyku.. Ööfff benim uyuyasım geldi 😁
kuzey-21 Zahide97 ben 3 aydan sonra bıraktım kendisi çıkartıyordu alttan ayrı üsten ayrı 😃bebekten bebeğe değişir tabi ki siz kendiniz ne zaman bırakacağınızı anlarsınız :)