ikicocukannesi__ Kızım 3yaşında bezi bırakalı 3ay oldu kaka sorunumuz hala bitmedi biara düzene girdi gibi ama yine başladı 4gündür yapamadı çok sıkıntısı var başına gelen varmı öneride bulunur musunuz ne iyi gelir acaba??
Kevseryldz ikicocukannesi__ canım maflor damla kullanabilirsin iyi gelir. Bir de kaka yapmaktan korkuyo sanırım. Kaka bağırsakta durdukça emilim fazla olur ve kurur makat çatlağı bile olabilir. Bol sıvı bir kaşık zeytinyağı içirebilirsin