Selamlar. Kızım 4 aylık 1 aydır ara sıra her kakasında olmasa da 3-4 kakada bir kan oluyor ama çok minik ince ince ve mukus ta oluyor bazen. Dün doktora götürdüm meme ucumda çatlak olup olmadığını sordu çatlak varsa bebekler sütle birlikte kanı emebiliyorlarmış. Öyle bir şikayetim yok. Poposuna baktı makatta çatlağı varmış birkaç tane ufak. 2 krem verdi anestol ve furacin. Kaka için test istedi alerjikse diyet uygulancak veya mamaya başlarız dedi. Ama benim sütüm var yani hem emziriyorum hem sağıp atıyorum dolaba. Süt varken de mama vermek saçma geliyor açıkçası. Bir de az önce eşim kakalı bezini götürdü sonuç 1 saate çıkarmış ama barkodda “dışkıda gizli kan”yazıyor alerjiye bakılmayacak mı sadece kan olup olmadığına mı bakılcak yanlış test mi uygulandı acaba anlayamadım onu.