Oykunil kızım 3buçuk aylık avent biberon ve aptamil mama kullanıyoruz. Hem emiyor hemde mama ile destekliyorum. Pek doymuyor 150 cc versem soluk almadan içer muhtemelen doyduğunu anlamıyor ama ben günde 2 ya da 3 kez veriyorum biri gece uykusundan önce 120cc biri öğlen gibi 90cc arada mecbur kalırsam bi 60 cc veriyorum. Kilo alımı iyi ortalama her ay 1 kilo alıyor. Ancak aptamil çok gaz yapıyor şimdi alıştı ama alışana kadar çok zorluydu. Gaz ilacı olarak da biogaia kullanıyorum düzenli ve faydasını gördük.