Aleyimm benim de kızım 5 günlükken sarılıktan yoğun bakımda yattı
orada 3 saatte bir emzirtip ardından 30 cc mama veriyorlardı
sen her saat başı ilk emzir sonrasında 30 cc yap, o ne kadar isterse o kadar içer Zaten gerisini dökersin
ben inatlaşıp mama vermediğim için çocuğum ikinci kez sarılık oldu sen şakın öyle yapma
sonra bıraktırırsın tekrar mamayı, şuan bebeğinin sağlığı daha önemli