Denizmooom Kızlar ne kullanıyorsunuz cok pahalı olmayan kullanıp memnun kaldığınız marka model var mı
deniz-95 Denizmooom yani filtre kahve makinesinin çok bi esprisi yok. Hepsi aynı işleri görüyor. Bende kiwi var. Memnunum. Çok pahalı almanıza gerek yok.
FZC Denizmooom Cook plus cofeeekeyf kullanıyoruz memnunuz ama ben diil eşim ben filtre kahve sevmiyorum benim ki bol köpüklü sütlü Türk veya aromalı hazır kahve olacak
Teemo07 Denizmooom şuanki fiyatlarını bilmiyorum ama bizdeki vestel. Bence gayet kullanışlı. Kocam tam bir filtre kahve sapığı. Kendi araştırıp aldı 😊
lanadelmiyav Denizmooom Philips kullanıyorum ama inanın makine çok gereksiz bence. French presste daha lezzetli oluyor.
Denizmooom lanadelmiyav yaaa bende suanda onunla yapıyorum ama cok telle kakıyor hep sonunu kendime koyduğum için🥲
Saresi Denizmooom arzum küçük tek kişilik olanı kullanıyorum memnunum. Anneme alacağız sinbodan bayaaa memnuniyet okudum. Philips için de çok memnuniyet okudum ama biraz pahalı. Bana hediye gelmişti makinem