Sonradan yatak olan beşiklerden var ikizlerim 15 aylık yüksek korkulukta koydum ama yinede panik oluyorum beşiği yere yakın yapsam sizce nasıl olur bu şekilde uyuyan bebekleriniz var mı nasıl alıştılar gece uyanınca ayağa kalkıyolar acaba düşerler mi yine bilemiyorum ne yapayım