Mrs_sonmez canmm sağlık ocağının verdigi vegaferon damla da paraben içerdigi için kabızlık vb. Gibi sorunlar yaşaman normal o yüzden ben kullanmadim paraben içerdigi için bestiron kullanmistim kızım şuan 1 yaşında 15 aylık… Ve burda ki annelerde zaten kullanmanı önermez sağlık ocağının verdigi damlayı bende burda sormuştum kimse kullanma dedi…