Hmzamom Nasıl bişey se gecmek bilmedi yatis verdiler antibiyotige basladilar dua edin teyzeleri minnacik elini delik desik yaptilar😔
Deletedmom143 Hmzamom bizimde idrar yolu enfeksiyonumuz var 4 aylığız 😔yarın sonuçları gösterecem doktora. Sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻
Eylul2018 Hmzamom şu an bizde antibiyotik iğne vuruluyoruz canım geçmiş olsun. 6 tane verdi 5 tanesi vurdurduk sanırım geçti gibi ateş felan kalmadı yarın doktora gidicez tahlil vericez
Hmzamom Deletedmom143 saolun umarım geçmiştir güzel çıkar sonuçlar ınsallah sizede çok geçmiş olsun cnm
Aslan 1 aydir bizdede aydi 1 hafta antibiyotij kulalndk gecmedi hala bezmizde kan gbi pembelik var napcz blmiyorum cok korkuyorum hastaneye yatircaklar diye
Hmzamom Aslan cnm bizde huysuzluk vardi bn gaz zannediom idrar tahlili yaptrdk cikmamisti bsey bugün yatirdilar iste
Hmzamom Ugggg yok cnm surekli ağlama nöbetleri vardı ben gazdan dolayi diye düşündüm meğersem yavrum çişini yapamioms yaparken zorlanioms anlayamadm idrar kültürü yaptılar onda cikti
Eylul2018 Asafeymeninannesi ateş tabiki yer alır nasıl almaz düzensiz ateş oluyor. 39.5 gördük biz kardeşimin kızıda oldu şimdi oda aynı şekilde ateşle ve idrarda koku oldu.
Asafeymeninannesi Ugggg Huysuzluk, sebepsizce ağlama krizleri ve iştahsızlık genel belirtileri arasında
Ugggg Asafeymeninannesi bugün yıkadım kızımı sadece bebe yagi sürdüm bezden dolayı kizariyo bacakları ama beyaz akıntı değilde krem.kivaminda bişey gelmiş yikadiktan sonra uykuya geçmeden önce bezini alırken oldu ama emin değilim bu enfeksiyonmu yoksa düzgün durulamadim şampuan birikintisimi tek yıkıyorum Alel acele yıkadım . Acaba idrar yolu enfeksiyonumu bu
Asafeymeninannesi Ugggg bizim enfeksiyon belirtimiz çiş renginin aşırı koyu ve kötü kokulu olmasıydı 🤦♀️
SerpilG Ugggg pişik kremi kullanıyorsan oda olabilir. Benim kızımda krem sürdükten sonra kenarlarına birikiyor. Mendille siliyorum yoksa çıkmıyor
Eylul2018 Ugggg öyle oluyor cnm hatta ben krem sürdüm ondan gelmiştir diye düşündümbaktım öyle değilmiş. İdrarı da çok kötü kokuyordu
Ugggg SerpilG bebe yağı surmustum krem surmedim. Ama yıkarken bazen durmuyo şampuanı iyi durulamamista olabilirim yeni bez taktım bakalım bi daha olcakmi
Ugggg Asafeymeninannesi ins aldım şimdi randevu bı iki kafama takılan şey daha vardı böyle beklemek cok zor bakalım hayırlısıyla bı sorun yoktur ins