nrsdk Merhabalar. Bebeğim 2 ay 6 günlük. Haftaya cuma kasık fıtığından ameliyat olacak. Basit bir işlem ama ne kadar da olsa üzüntü halindeyim daha çok küçük diye. Aranızda bu şekilde bebeği ameliyat olan var mı süreç nasıldı ameliyat sonrası?
MinnakPanda Ameliyat çok basit 40 dakka falan sürer. Ama önemli olan anestezi. Bebeğin kaldirabilecekse sorun yok