Bebegım 4 ay 12 günlük aşısı oldu ama sağlık ocağı demır vitamini vermedı bısey demedı yanı d vıtamını verıyorum ama bu aydan itibaren demırde verılıyormuş kendı doktorumuza da gıtmedjm acaba sağlık ocağından ben kendim alıp vermelımyım bılmıyorum alırsam da hangısını almalıyım napmalyım